Riešenia pre vašu značku

Potrebujete zvýšiť predaj vašich produktov, služieb, prípadne zlepšiť povedomie o vašej značke?
Alebo máte problém s tým, že sa k vám zákazníci nevracajú a radi by ste zvýšili ich lojalitu?

Uvažujete nad založením call centra, no neviete ako na to?
Alebo len potrebujete poradiť, ako efektívne komunikovať so zákazníkmi cez telefón?

Riešenia, ktoré dbajú na kvalitu
a návratnosť vašich investícií

Internetová reklama nie sú len Google Ads, dobre nastavené SEO na vašom webe, či aktívne profily na sociálnych sieťach. Ak ste sa dostali do bodu, kedy si myslíte, že máte správne nastavené všetko, čo treba na úspešný biznis, no zisky stále akosi nechodia, potrebujete konzultáciu zvonka. Niekoho, kto pozná prostredie, má skúsenosti a môžete mu dôverovať, že vám neťahá medové motúzy popod nos. Potrebujete vidieť svoju realitu.

V prvom rade pozeráme na kvalitu poskytovaných informácií, nie na ich kvantitu. Zhodnotíme vaše pozície a perspektívy. Prihliadame na možnosti a návratnosť vašich investícií.
Poradíme vám, ako najlepšie vieme a spolu z vašej značky vybudujeme meno, ktoré budú ľudia poznať, budú ho mať radi a budú sa k nemu vracať. Ako to robíme?

Riešenia, ktoré vám ponúkame:

  • Zvýšenie návštevnosti
  • Zvýšenie predaja
  • Priame oslovenie zákazníkov
  • Založenie call centra
  • Optimalizácia existujúcich reklamných účtov
  • Zvýšenie povedomia o značke
  • Zvýšenie lojality a spokojnosti zákazníkov

Všetky tieto riešenia majú priamy či nepriamy vplyv na výsledok - zvýšia zisky. Naše dlhoročné skúsenosti a úspešnosť klientov nám dovoľujú dať záruku vrátenia peňazí, ktorú inde nezískate. Takže na medové motúzy naozaj nemáme žiadny dôvod 🙂

Profital-ciele

Naučíme vás všetko, čo potrebujete vedieť

Ste firma, ktorá má veľmi limitovaný rozpočet? Alebo nemôžete dať nikomu nahliadnuť do zákulisia produktov a budete sa venovať marketingu firmy radšej sami? Potom je pre vás optimálne individuálne školenie, konzultácie, prípadne možnosť zapojiť sa do skupinového školenia, ktoré občas robíme.
Prezrite si aktuálnu ponuku kurzov.

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné