Zvýšenie lojality a spokojnosti zákazníkov
Budovanie spokojnosti a lojality zákazníkov nie vždy závisí len od kvality produktov, ktoré ponúkate. Hoci kvalita vašich produktov je rozhodujúca pre dobrú skúsenosť a viete, že zákazníci sú spokojní, nevracajú sa. Čo prispieva k tomu, aby sa ľudia k vašej značke vracali a aby svoju pozitívnu skúsenosť odovzdávali aj ďalej?
Budovanie lojality sa nikdy nekončí
Zapezpečenie lojality zákazníkov sa začína správne nastavenou stratégiou ...a nekončí nikdy. Pozdrav na meniny či občasný zľavový kupón nie sú jediné možnosti ako zabezpečiť, aby sa k vám zákazník vrátil.
Priestor na zlepšenie môže byť ako na vašom webe, tak aj v rýchlosti expedície vašich produktov, vo výbere kuriérskej spoločnosti, ale tiež napríklad aj v tom, kde sa nachádza vaša kamenná predajňa a ako ďaleko má k vám zákazník, či má kde zaparkovať a i.
Ako vyzerá proces analýzy a budovania lojality a spokojnosti:
- Vytvoríme hĺbkovú analýzu vášho webu a značky
- Nastavíme optimálnu stratégiu na budovanie lojality
- Môžeme vykonať viacero prieskumov a testov (mystery shopping, telefonický prieskum, ASTRA analýzu a pod.) na zistenie skutkového stavu
- Zmonitorujeme vašu konkurenciu (čo robí lepšie a horšie?)
- Prehodnotíme spolu vašu cenotvorbu
- Nastavíme vernostný program pre zákazníkov (po technickej aj obsahovej stránke)
- Navrhneme automatizáciu procesov