Marketingové stratégie a plány
Ako vám môžeme pomôcť? Môžete sa snažiť dopracovať k výsledkom "hurá" systémom, metódou pokus-omyl, alebo premyslenou stratégiou. Kým prvé dve zaručujú výsledky viac-menej náhodné, posledná ponúka techniky overené viac než dvoma tisícročiami.
Funkčná marketingová stratégia podniku je viac ako online marketing
Vaša budúca stratégia je odrazom minulosti a plánom budúcnosti. V rámci procesu plánovania využívame vaše historické dáta, ktoré zbierame, analyzujeme a triedime podľa rôznych kritérií.
V rámci ďalšieho zberu dát potrebných pre efektívne nastavenie marketingovej stratégie sme pripravení realizovať jednoduchý, ale aj zložitejší marketingový výskum a spraviť jeho vyhodnotenie v závislosti od potrieb klienta.
Sme odborníci na strategické plánovanie
Naši odborníci majú dostatočné praktické skúsenosti vychádzajúce z odborných vedomostí, aby boli schopní navrhnúť strategický plán vo forme strategického dokumentu. Ten zohľadňuje reálne údaje, hodnotí silné a slabé stránky podniku, všíma si príležitosti a ohrozenia, ktoré vývoj trhu v odvetví i globálne prináša.
Využívame overené postupy
Dobrý strategický plán staviame na poznatkoch a overených konceptoch strategického myslenia a plánovania doma aj v zahraničí. Používame napríklad systémový rámec štyroch opatrení, analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia, analýzu subjektov konkurenčného prostredia, analýzu funkčných oblastí, analýzu 7S, analýzu interných faktorov podľa koncepcie 7P, analýzu oborového prostredia podľa Porterovho modelu, SWOT analýzu a podobne.
Rozsah a náročnosť (i forma) závisia na vzájomnej dohode. Ak jednotlivým analýzam nerozumiete, nevadí. Zrozumiteľnú verziu celkového strategického plánu obdržíte v písomnej podobe a budete sa k nej vedieť kedykoľvek vrátiť.
Bude stačiť online marketingová stratégia?
Správne a efektívne nastavená online marketingová stratégia obsahuje a rieši bežné otázky marketingu - definícia cieľovej skupiny, obsah, ktorý pre ňu tvoríme a cesty, ktorými potenciálnych návštevníkov oslovíme, aby sme v nich vyvolali záujem o návštevu web-stránky. Keď je spôsob oslovenia a obsah pre cieľovú skupinu zaujímavý, uvažujeme ako ich znova osloviť, aby zopakovali svoje aktivity v podobe klikania, objednávok a pod.
Možností prvotného oslovenia je mnoho. Od priamej návštevy, cez optimalizované organické vyhľadávanie, PPC reklamy, sociálne siete, PR a podobne. Týmto termínom nemusíte detailne rozumieť. My im rozumieme a navrhneme ich tak, aby vám prinášali očakávaný efekt. Navrhneme aj ich prepojenie s offline stratégiou, ktorá je pre úspech potrebná.
- Správne nastavená stratégia pokrýva optimum marketingových kanálov
- Dobrý plán ukazuje tiež ako nastaviť obsah pre konkrétne kanály
- Efektívna stratégia prerozdeľuje rozpočet a obsah všade, kde sa môže nachádzať cieľová skupina
- Ziskový marketing uvažuje mimo hraníc nákupu a snaží sa cieľovú skupinu osloviť v rôznych fázach myslenia počas nákupného cyklu
Online marketingová stratégia môže významne pomôcť podniku k úspechu. Na to, aby ste tento proces efektívne zvládli, potrebujete stratéga, ktorý vidí možnosti a potreby trhu ako aj možnosti a potreby podniku. Navrhnutá stratégia by mala pokryť vhodné kanály tak, aby netrpel podnikový rozpočet. Avšak hlavne - jeho pohľad by mal siahať ďaleko za jednotlivé kanály.
Využite služby Profitalu. Okrem špecialistov na jednotlivé kanály máme aj stratégov z presahom za hranice online marketingovej stratégie.
Stratégia na mieru
Každý podnik by mal mať stratégiu. Potrebu strategického plánovania ešte viac ukázala pandémia. Bez ohľadu na to, či ste malý podnikateľ, alebo väčšia firma, strategický plán je cenovo dostupný pre každého. Množstvo údajov a informácií je možné získať lacným, alebo automatizovaným spôsobom. Naplánujte spolu s nami vašu budúcnosť a získajte náskok pred konkurenciou. Pripravte sa na ohrozenia a identifikujme spolu príležitosti na váš rast.