Call centrá – telefonický predaj

V oblasti telefonického predaja nájdete u nás kompletné služby. Zabezpečíme technické riešenie, nahrávanie a monitoring hovorov, reportovanie a ďalšie potrebné technické riešenia. Vypracujeme vám call scripty na mieru a argumentácie, zabezpečíme školenie, systém hodnotenia a kvality, tiež výber a hodnotenie predajcov, prípadne ďalšie potrebné služby.

Pre koho je call centrum

V oblasti call centier máme na vlastných skúsenostiach absolvované pozície operátora, vedúceho tímu až po riaditeľa viacerých call centier - naozaj od A po Z.
Naše služby môže využiť bežný obchodník s jednou telefonistkou, podnik s recepciou, sekretárkou, ale aj veľké call centrum. Poznáme a vieme poskytnúť všetko - od hľadania vhodného priestoru a nákupu vhodného nábytku, cez nábor operátorov, nábor teamleadrov, tvorbu bonusových systémov, až po tvorbu argumentácie a call scriptov. Samozrejmosťou je školenie a hodnotenie operátorov, až po finálne vyhodnotenie telefonického predaja alebo kampane.

Predaj cez call centrum a plánovanie

Call centrum neznamená len veľké komunikačné centrum. Rovnaké služby, nastavenia a procesy môžu byť efektívne využité aj na obyčajnej recepcii. Stačí vybrať vhodného človeka, nastaviť komunikačný manuál a proces.
Dokonale rozumieme týmto procesom i technickému zabezpečeniu malých i veľkých moderných call centier. Skúsenosti s aktívnym, ale aj pasívnym call marketingom máme rozsiahle, pokrývajú prakticky všetky oblasti.

Call centrum nie je len o vytáčaní, ale aj o prijímaní hovorov

Ako podnikateľ potrebujete mať kontrolu nad hovormi, aktivitou zamestnanca na recepcii (resp. na príjme objednávok)? Zaujíma vás kvalita poskytovaných informácií volajúcim? Aj na obyčajnú recepciu je možné nastaviť nahrávanie hovorov, alebo reportovanie činností automatizovaným spôsobom. 

Zoznámime vás s technologickými možnosťami moderných call centier - ako využívať ich moderné vybavenie, ale aj to, aké nároky a očakávania mať na reprezentatívne vystupovanie operátora.

Call centrum stratégia

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné