Call centrá – telefonický predaj
V oblasti telefonického predaja nájdete u nás kompletné služby. Zabezpečíme technické riešenie, nahrávanie a monitoring hovorov, reportovanie a ďalšie potrebné technické riešenia. Vypracujeme vám call scripty na mieru a argumentácie, zabezpečíme školenie, systém hodnotenia a kvality, tiež výber a hodnotenie predajcov, prípadne ďalšie potrebné služby.
Pre koho je call centrum
V oblasti call centier máme na vlastných skúsenostiach absolvované pozície operátora, vedúceho tímu až po riaditeľa viacerých call centier - naozaj od A po Z.
Naše služby môže využiť bežný obchodník s jednou telefonistkou, podnik s recepciou, sekretárkou, ale aj veľké call centrum. Poznáme a vieme poskytnúť všetko - od hľadania vhodného priestoru a nákupu vhodného nábytku, cez nábor operátorov, nábor teamleadrov, tvorbu bonusových systémov, až po tvorbu argumentácie a call scriptov. Samozrejmosťou je školenie a hodnotenie operátorov, až po finálne vyhodnotenie telefonického predaja alebo kampane.
Predaj cez call centrum a plánovanie
Call centrum neznamená len veľké komunikačné centrum. Rovnaké služby, nastavenia a procesy môžu byť efektívne využité aj na obyčajnej recepcii. Stačí vybrať vhodného človeka, nastaviť komunikačný manuál a proces.
Dokonale rozumieme týmto procesom i technickému zabezpečeniu malých i veľkých moderných call centier. Skúsenosti s aktívnym, ale aj pasívnym call marketingom máme rozsiahle, pokrývajú prakticky všetky oblasti.
Call centrum nie je len o vytáčaní, ale aj o prijímaní hovorov
Ako podnikateľ potrebujete mať kontrolu nad hovormi, aktivitou zamestnanca na recepcii (resp. na príjme objednávok)? Zaujíma vás kvalita poskytovaných informácií volajúcim? Aj na obyčajnú recepciu je možné nastaviť nahrávanie hovorov, alebo reportovanie činností automatizovaným spôsobom.
Zoznámime vás s technologickými možnosťami moderných call centier - ako využívať ich moderné vybavenie, ale aj to, aké nároky a očakávania mať na reprezentatívne vystupovanie operátora.