Telefonický predaj z call centra
V oblasti telefonického predaja nájdete u nás kompletné služby. Zabezpečíme technické riešenie, nahrávanie a monitoring hovorov, reportovanie a ďalšie potrebné technické riešenia. Vypracujeme vám call scripty na mieru a argumentácie, zabezpečíme školenie, systém hodnotenia a kvality, tiež výber a hodnotenie predajcov, prípadne ďalšie potrebné služby.
Tento komplex služieb je vhodný pre bežných obchodníkov, podniky s recepciou, sekretárkou, ale nový pohľad na predaje vie priniesť aj pre veľké call centrum.
Predaj cez telefón
Call centrá a predaj cez telefón majú vo svete obchodu a marketingu stále svoje pevné miesto. Množstvo spotrebiteľov, ktorí nepoužívajú internet na dennej báze, nevnímajú telefonický predaj ako obťažovanie, naopak. Vítajú ho ako dokonalý spôsob pre spoznanie nových produktov a služieb, o ktoré by mohli mať potenciálny záujem.
Potenciál predaja cez telefón je najmä v osobnom a individuálnom prístupe. Reklama na internete je anonymná, zobrazí sa každému. Následne však nebudete volať každému z nich, aby ste si vypočuli jeho otázky a zodpovedali ich. Telefonickým predajom svoj produkt ponúknete konkrétnym ľuďom, ktorým venujete svoju energiu.
Telefonický predaj je naozaj osobitý spôsob predaja. Nemusí vždy priamo predávať ako naznačuje názov. Môže predchádzať osobným stretnutiam, ktoré sú osobnejšie so zreteľnými výsledkami. Predneste svoj nápad či produkt a posúďme spolu vhodnosť a perspektívy tejto formy.
Telefonický predaj je dokonalý nástroj aj pre B2B segment. Osloviť potenciálnych obchodných partnerov, veľkoodberateľov, alebo klientov cez telefón je vo svete veľkých firiem rozšírená forma. Nechcete prijímať nových zamestnancov, ktorí by mali na starosti telefonický predaj? Túto formu môžete outsourcovať prostredníctom call centra.
Call centrum ako marketingový nástroj
Dlhoročné skúsenosti s predajom produktov a služieb prostredníctvom call centra vieme doložiť skvelými výsledkami. Na stretnutí s nami sa dozviete o výhodách i úskaliach, ktoré prináša, o podpore a spolupráci pri telefonickom predaji, ktorú vám vieme poskytnúť v rozsahu ako málokto na Slovensku. Navrhneme pre vás optimálnu stratégiu a vyberieme cieľovú skupinu vhodnú pre oslovenie prostredníctvom telefonického kontaktu. Skúsite to?
Dobrý deň, máte tri minúty? Možno je práve pre vás informácia o …