Telefonický predaj z call centra

V oblasti telefonického predaja nájdete u nás kompletné služby. Zabezpečíme technické riešenie, nahrávanie a monitoring hovorov, reportovanie a ďalšie potrebné technické riešenia. Vypracujeme vám call scripty na mieru a argumentácie, zabezpečíme školenie, systém hodnotenia a kvality, tiež výber a hodnotenie predajcov, prípadne ďalšie potrebné služby.

Tento komplex služieb je vhodný pre bežných obchodníkov, podniky s recepciou, sekretárkou, ale nový pohľad na predaje vie priniesť aj pre veľké call centrum.

Predaj cez telefón

Call centrá a predaj cez telefón majú vo svete obchodu a marketingu stále svoje pevné miesto. Množstvo spotrebiteľov, ktorí nepoužívajú internet na dennej báze, nevnímajú telefonický predaj ako obťažovanie, naopak. Vítajú ho ako dokonalý spôsob pre spoznanie nových produktov a služieb, o ktoré by mohli mať potenciálny záujem.

Potenciál predaja cez telefón je najmä v osobnom a individuálnom prístupe. Reklama na internete je anonymná, zobrazí sa každému. Následne však nebudete volať každému z nich, aby ste si vypočuli jeho otázky a zodpovedali ich. Telefonickým predajom svoj produkt ponúknete konkrétnym ľuďom, ktorým venujete svoju energiu.
Telefonický predaj je naozaj osobitý spôsob predaja. Nemusí vždy priamo predávať ako naznačuje názov. Môže predchádzať osobným stretnutiam, ktoré sú osobnejšie so zreteľnými výsledkami. Predneste svoj nápad či produkt a posúďme spolu vhodnosť a perspektívy tejto formy.

Telefonický predaj je dokonalý nástroj aj pre B2B segment. Osloviť potenciálnych obchodných partnerov, veľkoodberateľov, alebo klientov cez telefón je vo svete veľkých firiem rozšírená forma. Nechcete prijímať nových zamestnancov, ktorí by mali na starosti telefonický predaj? Túto formu môžete outsourcovať prostredníctom call centra.

Call centrum ako marketingový nástroj

Dlhoročné skúsenosti s predajom produktov a služieb prostredníctvom call centra vieme doložiť skvelými výsledkami. Na stretnutí s nami sa dozviete o výhodách i úskaliach, ktoré prináša, o podpore a spolupráci pri telefonickom predaji, ktorú vám vieme poskytnúť v rozsahu ako málokto na Slovensku. Navrhneme pre vás optimálnu stratégiu a vyberieme cieľovú skupinu vhodnú pre oslovenie prostredníctvom telefonického kontaktu. Skúsite to?

Dobrý deň, máte tri minúty? Možno je práve pre vás informácia o …

Zaujíma vás téma?
Kontaktujte nás, pokojne aj cez telefón

Patríme medzi ľudí, ktorí si radi vypočujú zaujímavú ponuku či návrh prostredníctvom telefonického rozhovoru. Na osobnom stretnutí radi spoznáme vaše produkty a služby. Vieme im spoločne vymyslieť dokonalú kampaň, vieme im zabezpečiť aj realizáciu prostredníctvom telefonického predaja.
A vy si môžete zobrať konečne dovolenku...

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné