Priamy predaj zákazníkovi

Výber a školenie obchodníkov - dva základné kamene úspešného predaja. Mať vlastných či externých obchodníkov? Tieto otázky vás nemusia trápiť, ak sa rozhodnete pre spoluprácu s nami v tejto oblasti. Bohaté skúsenosti s nimi ako aj prípravu na obchodné rokovanie, zastupovanie na rokovaniach, prípadne vypracovanie obchodnej stratégie... to všetko máme pre vás pod jednou strechou.

Viete sa pred ľuďmi predať?

Kedy naposledy vás v obchodnom dome, pred poštou, alebo len tak na námestí zastavil nejaký predajca? Čo vám ponúkal? Nový paušál, parfémy, alebo stieracie žreby? Pravdepodobne si to ani nepamätáte. Buď ste ho odignorovali, alebo ste ho odmietli. Pritom mohol mať pre vás riešenie, ktoré ste deň predtým nevedeli nájsť na internete...

Predaj produktov
a služieb

Pre mnohých je online marketing jediný nástroj, ktorému sú ochotní venovať svoju energiu, čas a financie. Neuvedomujú si, že možno práve ich produkty a služby sú určené nielen pre inú cieľovú skupinu, ale najmä pre inú reklamnú skupinu. U nás nájdete nielen poradenstvo v prípade, že vám predaj nejde podľa predstáv. Ukážeme vám, ako priamo predať vaše produkty a služby v prípade, že nie sú vhodné na predaj cez iné komunikačné kanály.

Budeme spoločne chodiť po domoch a klopať?

Nie, takto nevyzerá priamy predaj. Málokto vie, že priamy predaj je určený primárne pre B2B segment, hoci máme skúsenosti aj s predajom produktov a služieb konečnému spotrebiteľovi.

Jedným zo spôsobov priameho predaja je absolvovanie vopred dohodnutého stretnutia so zákazníkom, obchodným partnerom alebo potenciálnym klientom, ktorému predstavíme vašu ponuku.

Priamy predaj má veľa spoločného s lobbingom a obchodným rokovaním. Chcete sa zoznámiť s metódami priameho predaja a vedieť ako presvedčiť zákazníka o kvalite vašich produktov alebo služieb?

Predávajte ako majstri remesla na burze

Ukážeme vám, že predaj ako z filmu nie je žiadne sci-fi. Prejdeme si metódy predaja a vy ich uvediete do praxe, nadviažeme dlhodobú spoluprácu, alebo sa pustíme priamo do predaja spoločnými silami.
S individuálnym prístupom z našej strany môžete očakávať len tie najlepšie výsledky.

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Najnovšie články

Propagácia-cez-Google-moja-firma-Profital

Propagácia kamennej prevádzky zdarma?

Ak vlastníte kamennú predajňu, prevádzku alebo iné miesto, kde vás môžu navštíviť vaši klienti, určite vás poteší správa, že ju môžete bezplatne propragovať v Google. Nepotrebujete webovú stránku ani e-shop, a predsa môžete podporiť povedomie o vašej prevádzke medzi potenciálnymi zákazníkmi. Ukážeme si, ako začať s nástrojom Google Moja Firma. Začnite s Google My Business …

Propagácia kamennej prevádzky zdarma? Čítať viac

Prečo-inzerovať-na-Facebooku

Vy ešte neinzerujete na Facebooku? 3 dôvody prečo ihneď začať

Na sociálnych sieťach strávia ľudia denne viac ako dve hodiny. Za ten čas vás mohli spoznať tisíce nových potenciálnych zákazníkov. Prečo začať s inzerovaním na Facebooku? Pozrime sa na niekoľko výhod. Podľa správy Global Web Index’s Social Media Trends 2019 strávi priemerný digitálny užívateľ na sociálnych sieťach a v rôznych chatovacích aplikáciách až 2 hodiny …

Vy ešte neinzerujete na Facebooku? 3 dôvody prečo ihneď začať Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné