Google Ads - PPC reklama

V oblasti reklamného systému Google Ads zakladáme nové účty, nastavujeme reklamné kampane a tvoríme reklamy. Potrebujete len konzultácie, kontrolu a optimalizáciu existujúcich účtov? Kurzy, alebo individuálne zaškolenia? V Profitale nájdete všetko, čo potrebujete - naše služby v oblasti PPC reklamy pokryjú všetky vaše potreby. Našim cieľom nie je len priniesť čo najviac objendávok (konverzií). Našim cieľom je priniesť čo najviac objednávok (konverzií) za čo najnižšiu cenu! Reklama v Google prináša najviac objednávok (konverzíí) zo všetkých reklamných kanálov.

K novým účtom pre nových klientov teraz ponúkame reklamný kredit v hodnote 350€ zdarma! Založenie a nastavenie účtu ponúkame už od 350€ a mesačnú správu reklamného účtu už od 150€. Je možné objednať aj jendorázové nastavenie bez správy účtu! Nový účet môžeme založiť aj v prípade, že už reklamný účet máte. 

Čo je PPC reklama?

Platená reklama PPC (Pay-Per-Click) je v preklade platba za klik. Reklama sa zobrazuje návštevníkom v internetových vyhľadávačoch na základe nimi vyhľadávaných výrazov. Zadávateľ reklamy platí len za kliknutia návštevníkov na jeho reklamu, nie za videnia, tie sú zadarmo.

Na Slovensku a vo veľkej časti sveta je najpoužívanejším vyhľadávacím systémom Google, na ktorý optimalizujeme všetky platené reklamy. V Českej republike je okrem Google reklamne využívaný vyhľadávač Seznam, na ruskom trhu vyhľadávač Yandex.

CTR acronym for click through rate. Internet campaign and marketing strategy. Advertising with banner on web page. Flat vector illustration

Niečo viac
o Google Ads

Google Ads je reklamný systém spoločnosti Google, ktorý umožňuje inzerentom vytvárať PPC reklamy. Platby je možné nastaviť napríklad za jednotlivé objednávky, odoslanie formulára, alebo inú požadovanú akciu. Hovoriť však o Google Ads len v zmysle reklamy platbou za klik je zavádzajúce. Tiež hovoriť o Google Ads len v súvislosti s reklamou vo vyhľadávaní je zavádzajúce.

Obsahová sieť Google je nemenej významná časť systému Google Ads, ktorá má prostredníctvom miliónov partnerských webov a vlastných webov Googlu (Gmail a YouTube) dosah na 90% používateľov internetu na celom svete. Aj na Slovensku. A našim klientom skvele funguje.

Reklamy Google na platformách

Google v skutočnosti využíva dve reklamné siete. Prvou je vyhľadávacia sieť. V nej sa umiestňuje spomínaná PPC reklama, ktorá sa zobrazuje návštevníkom na základe zadaného vyhľadávacieho výrazu do vyhľadávača Google.

Cez tú druhú - obsahovú sieť, v ktorej Google zobrazuje vaše produkty bližšie k potenciálnym zákazníkom bez toho, aby ich vyhľadávali - môžete nájsť a osloviť ľudí, ktorí vaše produkty nehľadajú. Ak ich vhodne oslovíte, rozšíria okruh vašich klientov. Sem patrí napríklad video-reklama na YouTube i Gmail. Súčasťou pokročilej inzercie vašich služieb v tejto sieti je aj remarketing oslovujúci tých, ktorí v minulosti navštívili váš web.
Chcete aj túto možnosť využiť?

45929

Prečo PPC reklama?

PPC reklama  je ako sniper – možno trochu kontroverzné prirovnanie, ale dosť presné. Ak je totiž reklama vytvorená a nastavená správne, číha ako ostreľovač, kým príde ten pravý zákazník. Čaká, až príde niekto, kto bude hľadať práve to, čo vy ponúkate. V dobrom nastavení bude dokonca ponúkať len to, čo zákazník hľadá.
Dobrou PPC reklamou oslovujete len takmer istých klientov. Neplatíte za reklamu pre tých, ktorí o váš produkt záujem nemajú.

Aké výhody a možnosti vám ponúka PPC reklama?

Platíte za návštevníka

Platíte len za výsledok. Napríklad za to, že niekto, koho reklama zaujme, príde na vašu stránku. To však nie je všetko - úlohou skutočného PPC špecialistu nie je "nahnať" čo najviac návštevníkov na vašu stránku, ale osloviť čo najviac naozaj potenciálnych zákazníkov.

Je cielená

Možností cielenia ponúka systém mnoho - lokalita, vek, jazyk, používané zariadenie, pohlavie a ďalšie. Cielenie platenej reklamy vám ponúka možnosti takmer dokonale zasiahnuť požadovanú cieľovú skupinu potenciálnych zákazníkov.

Kontrolovateľné výdaje

Zaplatíte len toľko, koľko chcete. Váš reklamný účet funguje ako peňaženka. Koľko určíte na výdaje, toľko naozaj miniete. Ani cent navyše. Keď sa rozhodnete rozpočet navýšiť, pridáte, keď znížiť, uberiete. Všetko sa rieši online a ihneď.

Je merateľná

Z reklamných kampaní získate podrobné údaje a štatistiky. Oproti ostatným možnostiam reklamy je výstup neporovnateľný. Viete, koľko ľudí videlo váš billboard? Koľko čítalo reklamu zo schránky? My vám ukážeme, koľko ľudí naozaj videlo váš banner i koľko naň kliklo.

Je flexibilná

PPC reklamu je možné kedykoľvek spustiť, zastaviť, zmeniť. Ak zmeníte ponuku služieb, vymyslíte novú akciu, alebo sa rozhodnete ušetriť peniaze z rozpočtu a využiť ich inde, operatívne vieme reklamu upraviť. To iné reklamné systémy spravidla neumožňujú.

Čo je dôležité pred spustením PPC reklamy?

Vypracovanie obchodnej a marketingovej stratégie, ktoré vám pomôžu dokonale pochopiť vaše podnikanie a potreby vašich zákazníkov. Bez jasného plánu sa efektívna reklama robí ťažko. Ak s niektorou stratégiou potrebujete pomôcť, sme vám k dispozícii. Prečítajte si viac o obchodnej stratégii a o marketingovej stratégii. V prípade, že máte vo veciach jasno, naplánujme reklamu, jej ciele, rozpočtové hranice,... a spustime ju. Reklama v rámci Google Ads cielene osloví vašich potenciálnych zákazníkov. Výsledky vás v dobrom prekvapia.

Príklady použití z praxe a možné riešenia

Čo vieme PPC reklamou dosiahnuť? Napríklad zvýšenie návštevnosti na webe, alebo je to spôsob ako zvýšiť predaj, ako zvýšiť povedomie o značke či firme, jej pomocou je možné ovplyvňovať i  lojalitu zákazníkov.
Môžete mať už svoje existujúce reklamné účty, ktoré je potrebné optimalizovať, pretože neprinášajú ovocie. V prípade potreby však vieme založiť nové účty. Navrhneme a nastavíme efektívne formy PPC a budeme spravovať váš reklamný účet. V dohodnutých intervaloch ho spolu vyhodnotíme a spravíme prípadné korekcie.

Referencie

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné