Google Ads - PPC reklama
V oblasti reklamného systému Google Ads zakladáme nové účty, nastavujeme reklamné kampane a tvoríme reklamy. Potrebujete len konzultácie, kontrolu a optimalizáciu existujúcich účtov? Kurzy, alebo individuálne zaškolenia? V Profitale nájdete všetko, čo potrebujete - naše služby v oblasti PPC reklamy pokryjú všetky vaše potreby. Našim cieľom nie je len priniesť čo najviac objendávok (konverzií). Našim cieľom je priniesť čo najviac objednávok (konverzií) za čo najnižšiu cenu! Reklama v Google prináša najviac objednávok (konverzíí) zo všetkých reklamných kanálov.
K novým účtom pre nových klientov teraz ponúkame reklamný kredit v hodnote 350€ zdarma! Založenie a nastavenie účtu ponúkame už od 350€ a mesačnú správu reklamného účtu už od 150€. Je možné objednať aj jendorázové nastavenie bez správy účtu! Nový účet môžeme založiť aj v prípade, že už reklamný účet máte.
Čo je PPC reklama?
Platená reklama PPC (Pay-Per-Click) je v preklade platba za klik. Reklama sa zobrazuje návštevníkom v internetových vyhľadávačoch na základe nimi vyhľadávaných výrazov. Zadávateľ reklamy platí len za kliknutia návštevníkov na jeho reklamu, nie za videnia, tie sú zadarmo.
Na Slovensku a vo veľkej časti sveta je najpoužívanejším vyhľadávacím systémom Google, na ktorý optimalizujeme všetky platené reklamy. V Českej republike je okrem Google reklamne využívaný vyhľadávač Seznam, na ruskom trhu vyhľadávač Yandex.
Niečo viac
o Google Ads
Google Ads je reklamný systém spoločnosti Google, ktorý umožňuje inzerentom vytvárať PPC reklamy. Platby je možné nastaviť napríklad za jednotlivé objednávky, odoslanie formulára, alebo inú požadovanú akciu. Hovoriť však o Google Ads len v zmysle reklamy platbou za klik je zavádzajúce. Tiež hovoriť o Google Ads len v súvislosti s reklamou vo vyhľadávaní je zavádzajúce.
Obsahová sieť Google je nemenej významná časť systému Google Ads, ktorá má prostredníctvom miliónov partnerských webov a vlastných webov Googlu (Gmail a YouTube) dosah na 90% používateľov internetu na celom svete. Aj na Slovensku. A našim klientom skvele funguje.
Reklamy Google na platformách
Google v skutočnosti využíva dve reklamné siete. Prvou je vyhľadávacia sieť. V nej sa umiestňuje spomínaná PPC reklama, ktorá sa zobrazuje návštevníkom na základe zadaného vyhľadávacieho výrazu do vyhľadávača Google.
Cez tú druhú - obsahovú sieť, v ktorej Google zobrazuje vaše produkty bližšie k potenciálnym zákazníkom bez toho, aby ich vyhľadávali - môžete nájsť a osloviť ľudí, ktorí vaše produkty nehľadajú. Ak ich vhodne oslovíte, rozšíria okruh vašich klientov. Sem patrí napríklad video-reklama na YouTube i Gmail. Súčasťou pokročilej inzercie vašich služieb v tejto sieti je aj remarketing oslovujúci tých, ktorí v minulosti navštívili váš web.
Chcete aj túto možnosť využiť?
Prečo PPC reklama?
PPC reklama je ako sniper – možno trochu kontroverzné prirovnanie, ale dosť presné. Ak je totiž reklama vytvorená a nastavená správne, číha ako ostreľovač, kým príde ten pravý zákazník. Čaká, až príde niekto, kto bude hľadať práve to, čo vy ponúkate. V dobrom nastavení bude dokonca ponúkať len to, čo zákazník hľadá.
Dobrou PPC reklamou oslovujete len takmer istých klientov. Neplatíte za reklamu pre tých, ktorí o váš produkt záujem nemajú.
Aké výhody a možnosti vám ponúka PPC reklama?
Platíte za návštevníka
Platíte len za výsledok. Napríklad za to, že niekto, koho reklama zaujme, príde na vašu stránku. To však nie je všetko - úlohou skutočného PPC špecialistu nie je "nahnať" čo najviac návštevníkov na vašu stránku, ale osloviť čo najviac naozaj potenciálnych zákazníkov.
Je cielená
Možností cielenia ponúka systém mnoho - lokalita, vek, jazyk, používané zariadenie, pohlavie a ďalšie. Cielenie platenej reklamy vám ponúka možnosti takmer dokonale zasiahnuť požadovanú cieľovú skupinu potenciálnych zákazníkov.
Kontrolovateľné výdaje
Zaplatíte len toľko, koľko chcete. Váš reklamný účet funguje ako peňaženka. Koľko určíte na výdaje, toľko naozaj miniete. Ani cent navyše. Keď sa rozhodnete rozpočet navýšiť, pridáte, keď znížiť, uberiete. Všetko sa rieši online a ihneď.
Je merateľná
Z reklamných kampaní získate podrobné údaje a štatistiky. Oproti ostatným možnostiam reklamy je výstup neporovnateľný. Viete, koľko ľudí videlo váš billboard? Koľko čítalo reklamu zo schránky? My vám ukážeme, koľko ľudí naozaj videlo váš banner i koľko naň kliklo.
Je flexibilná
PPC reklamu je možné kedykoľvek spustiť, zastaviť, zmeniť. Ak zmeníte ponuku služieb, vymyslíte novú akciu, alebo sa rozhodnete ušetriť peniaze z rozpočtu a využiť ich inde, operatívne vieme reklamu upraviť. To iné reklamné systémy spravidla neumožňujú.
Čo je dôležité pred spustením PPC reklamy?
Vypracovanie obchodnej a marketingovej stratégie, ktoré vám pomôžu dokonale pochopiť vaše podnikanie a potreby vašich zákazníkov. Bez jasného plánu sa efektívna reklama robí ťažko. Ak s niektorou stratégiou potrebujete pomôcť, sme vám k dispozícii. Prečítajte si viac o obchodnej stratégii a o marketingovej stratégii. V prípade, že máte vo veciach jasno, naplánujme reklamu, jej ciele, rozpočtové hranice,... a spustime ju. Reklama v rámci Google Ads cielene osloví vašich potenciálnych zákazníkov. Výsledky vás v dobrom prekvapia.
Príklady použití z praxe a možné riešenia
Čo vieme PPC reklamou dosiahnuť? Napríklad zvýšenie návštevnosti na webe, alebo je to spôsob ako zvýšiť predaj, ako zvýšiť povedomie o značke či firme, jej pomocou je možné ovplyvňovať i lojalitu zákazníkov.
Môžete mať už svoje existujúce reklamné účty, ktoré je potrebné optimalizovať, pretože neprinášajú ovocie. V prípade potreby však vieme založiť nové účty. Navrhneme a nastavíme efektívne formy PPC a budeme spravovať váš reklamný účet. V dohodnutých intervaloch ho spolu vyhodnotíme a spravíme prípadné korekcie.