Google Ads 2

PPC reklama pre mierne pokročilých

Termín a cena kurzu

Rozsah kurzu
Jeden deň

Forma kurzu
prezenčný kurz, online živý kurz

Maximálny počet pre živé aj online kurzy 15 účastníkov.

Cena prezenčného kurzu
129 EUR s DPH

Cena živého online kurzu
99 EUR s DPH

Každý účastník obdrží certifikát o absolvovaní kurzu.

Garancia spokojnosti

Ručíme vám za maximálnu spokojnosť za poskytnuté služby. Garantujeme vám vrátenie peňazí.

Roman Hruška Profital

Lektor Ing. Roman Hruška, LL.M., PhD., MBA

Parametre kurzu Google Ads 2:

Čo sa naučíte?

  • Ako sa tvoria úspešné PPC kampane, spoznáte najčastejšie chyby, ktorých sa ľudia dopúšťajú
  • Aké výhody a nevýhody má automatická cena za klik + rôzne možnosti ponúkania ceny (manuálna cena za klik, inteligentné ponuky atď.)
  • Ako optimalizovať náklady na reklamy a dosahovať lepší výkon reklám za menej peňazí
  • Čo vám ukazujú pokročilé metriky a ako s nimi pracovať
  • Zoznámite sa s tým, čo sú vylučujúce kľúčové slová a ako pracovať so zhodnými kľúčovými slovami
  • Zistíte ako prepojiť vaše kampane s Google Analytics a čo vám toto spojenie prinesie
  • Porozumiete konverziám

Pre koho je kurz určený?

Ak ste už absolvovali kurz Google Adwords 1, prípadne ovládate základy fungovania Google Adwords a viete vytvárať kampane vo vyhľadávaní, tento kurz je presne pre vás. V prípade, že chcete optimalizovať svoje kampane, zefektívniť rozpočet a spoznať pokročilé možnosti a stratégie, ktoré vám PPC systémy umožňujú, prihláste sa na kurz Google Adwords 2 hneď teraz.

V prípade, že si ale nie ste istí svojimi vedomosťami a schopnosťami, prípadne s PPC len začínate, odporúčam vám zopakovať si základy a teóriu v kurze Google Adwords 1 (prelink)

Forma kurzu

Kurz je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti prejdeme hlbšie fungovanie PPC systémov a najrozšírenejšieho systému Google Adwords, spoznáte pokročilé nastavenia vášho reklamného účtu aj náročnejšie stratégie. V praktickej časti vaše nové vedomosti pod priamym vedením lektora aplikujete do praxe.

O lektorovi
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA je špecialistom na online marketing a na obchodné a marketingové stratégie. Pôsobil ako obchodný zástupca, telefonický predajca, stále sa aktívne venuje PPC reklame a online marketingu. Rovnako pôsobil aj vo vrcholových manažérskych pozíciách v oblasti automobilového priemyslu a v oblasti CALL CENTIER. Od roku 2012 aktívne podniká, venuje sa hlavne online marketingu, obchodnej a marketingovej konzultačnej činnosti, PPC reklame a popritom sa venuje lektorskej činnosti. Pôsobil aj ako externý lektor spoločnosti IT LEARNING SLOVAKIA so zameraním na Google Adwords.

Aktuálne termíny kurzy

Google Ads 2 Živý online kurz 26.4.2022 Roman Hruška
Google Ads 2 Živý online kurz 24.5.2022 Roman Hruška

     


     

    Referencie

    Kurz bol velmi dobre rozdeleny a nabity informaciami. Lektor nam vsetky otazky zodpovedal aj nad ramec a ostal s nami aj po skončení kurzu a odpovedal na vsetky otázky. Kurz, aj lektora hodnotim celkovo velmi kladne a je prinosny pre moju dalsiu pracu v oblasti reklamy. Dakujem Itlearning.sk 🙂 Lektor vysvetloval velmi zrozumitelne a zodpovedal vsetky nase otazky. Tempo aj obsah, ktory s nami prechadzal bol z jeho strany na jednicku 🙂 Bolo vidno, ze mal bohate skusenosti z praxe a snazil sa nam co najviac z jeho skusenosti odovzdat jednoduchou a putavou formou. Dakujem pan Hruška.

    Nikolaj T. | 27.6.2019

    Super lektor, veľa skúseností...lektor chodil často mimo obsah kurzu a dával nám radu / príklad z vlastnej skúsenosti čo funguje a čo nie...

    Peter R. | 23.5.2019

    Martin H. | 9.9.2019

    Kristína L. | 21.8.2019

    Dominika B. | 21.8.2019

    Zdroj: IT LEARNING SLOVAKIA 

    Najnovšie články

    Analýza kľúčových slov

    Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

    Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

    Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

    Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

    Koľko stojí reklama na Youtube?

    Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

    Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

    5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

    Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

    5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné