Google Ads 3

PPC reklama v obsahovej sieti, bannerová reklama a remarketing

Termín a cena kurzu

Rozsah kurzu
Jeden deň

Forma kurzu
prezenčný kurz, online živý kurz

Maximálny počet pre živé aj online kurzy 15 účastníkov.

Cena prezenčného kurzu
129 EUR s DPH

Cena živého online kurzu
99 EUR s DPH

Každý účastník obdrží certifikát o absolvovaní kurzu.

Garancia spokojnosti

Ručíme vám za maximálnu spokojnosť za poskytnuté služby. Garantujeme vám vrátenie peňazí.

Roman Hruška Profital

Lektor Ing. Roman Hruška, LL.M., PhD., MBA

Remarketing, alebo opätovné oslovenie tých návštevníkov, ktorí už u vás na stránke boli, dokáže často vyriešiť to, čo reklama vo vyhľadávaní nedokáže. Reklama vo vyhľadávaní je totiž založená na hľadaní. Ak ale predávate produkt, ktorý ľudia nevyhľadávajú, podnikáte sezónne, prípadne potrebujete rýchlo navýšiť počet objednávok, nemôžete sa spoliehať, že sa k vám na web návštevníci dostanú sami, potrebujete ich aktívne oslovovať.

A to je možné vďaka bannerom a remarketingu.

Bannery nemusia byť otravné, vieme, ako ich robiť efektívne

Aj vy máte bannery zafixované ako niečo otravné a vec, ktorú ste nechceli robiť? Zmeníme váš názor. Naučíte sa ako robiť bannery tak, aby ľudí zbytočne neotravovali, boli presne cielené a aby remarketing plnil tie ciele, ktoré od neho očakávate.

Parametre kurzu Google Ads 3:

Rozsah kurzu: Jeden deň
Forma kurzu: prezenčný kurz, online živý kurz
Cena prezenčného kurzu : 149 EUR s DPH
Cena živého online kurzu: 120 EUR s DPH
Maximálny počet pre živé aj online kurzy 15 účastníkov.

Každý účastník obdrží certifikát o absolvovaní kurzu.

Čo sa naučíte?

  • Ako funguje bannerová reklama, ako ju tvoriť úspešne a aké má možnosti
  • Zistíte, čo je to PPC reklama v obsahovej sieti a aké sú jej možnosti
  • Ako vyzerá dokonalá podstránka
  • Ako efektívne cieliť vaše reklamy a kampane
  • Ako vyzerá efektívny banner, dozviete sa konkrétne tipy a triky
  • Ako urobiť reklamu tak, aby nebola otravná a plnila ciele
  • Ako vaše reklamy optimalizovať a vyhodnocovať
  • Zistíte, čo je to remarketing a ako ho využívať vo váš prospech

Pre koho je kurz určený?

Ak ste už absolvovali predchádzajúce kurzy Google Adwords 1 a 2, prípadne ovládate základy Google Ads a ste schopní samostatne vytvárať reklamné kampane vo vyhľadávaní, tento kurz je pre vás. Remarketing a bannerová reklama fungujú na odlišných princípoch ako klasické PPC kampane, ktoré už poznáte. Objavítevám ich tajomstvá a naučíte sa ich efektívne využívať vo váš prospech.

Ak si nie ste istí vašimi vedomosťami a cítite, že by ste si ich mali zopakovať či pre istotu overiť, odporúčame vám prihlásiť sa na kurzy Google Ads pre začiatočníkov a pre mierne pokročilých. (prelinky na oba kurzy)

Forma kurzu

Kurz je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti si predstavíme zásady a fungovanie bannerovej reklamy, PPC reklám v obsahovej sieti a remarketingu a v praktickej časti spoločne napasujeme nové možnosti internetovej reklamy presne pre vaše potreby.

 

O lektorovi
Ing . Roman Hruška, LL.M., MBA je špecialistom na online marketing a na obchodné a marketingové stratégie. Pôsobil ako obchodný zástupca, telefonický predajca, stále sa aktívne venuje PPC reklame a online marketingu. Rovnako Pôsobil aj vo vrcholových manažérskych pozíciách v oblasti automobilového priemyslu a v oblasti CALL CENTIER. Od roku 2012 aktívne podniká, venuje sa hlavne online marketingu, obchodnej a marketingovej konzultačnej činnosti, PPC reklame, a popri tom popri  sa venuje lektorskej činnosti. Pôsobil aj ako externý lektor spoločnosti IT LEARNING Slovakia so zameraním na Google Ads.

Aktuálne termíny

Google Ads 3 Živý online kurz 27.4.2022 Roman Hruška
Google Ads 3 Živý online kurz 25.5.2022 Roman Hruška

     


     

    Referencie

    Martin H. | 9.9.2019

    Paula H. | 24.5.2019

    Najnovšie články

    Analýza kľúčových slov

    Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

    Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

    Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

    Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

    Koľko stojí reklama na Youtube?

    Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

    Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

    5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

    Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

    5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné