Reklama na Facebooku
Pri úvahách nad reklamou na Facebooku nestrácajte čas. Facebook žije, Facebook funguje. Aj v biznise.
Dobre pripravená obsahová stratégia vám umožní využiť jeho možnosti naplno. V prípade potreby vám vieme pomôcť s realizáciou, konkrétnou reklamou a efektívnym oslovením vašej cieľovej skupiny s merateľnými výsledkami.
Ako správne inzerovať na Facebooku?
Facebook robí populárnym predovšetkým obsah, ľudia, jednoduchosť a dôvera. Ľudia na Facebooku komunikujú, čítajú informácie, zdieľajú, lajkujú, pridávajú obsah a v neposlednom rade i nakupujú, ale... Či už chcete využívať Facebook ako reklamný kanál na podporu predajov, alebo ako kanál na priamy predaj, je potrebné vedieť ako na to.
Dobré meno na Facebooku?
Kvalitný obsah, organická návštevnosť a obľúbenosť kanálu je určite základ. Budovať meno či kanál na podporu predaja bez reklamy je možné, no stále ťažšie i na Facebooku. Z historického hľadiska sa neustále znižuje takzvaný organický dosah. Niečo za niečo. Výborná cieliteľnosť za platenú reklamu. Nechcete? Neplatené príspevky ukazuje Facebook používateľom čoraz menej. Čo platilo pred dvoma rokmi, už neplatí, dnes nie je dôležité, koľko máte fanúšikov, dôležité je, koľko máte aktívnych fanúšikov. Viete, čo vlastne chcete reklamou na FB dosiahnuť?
Vysoký počet fanúšikov neznamená úspech
Je pre vás honba za počtom fanúšikov priorita? Zabudnite. Prázdny profil či málo fanúšikov síce nevyzerá dobre ani dôveryhodne, no ak chcete využívať FB profil efektívne, každý neaktívny fanúšik je pre vás v podstate zbytočný. Vďaka platenej reklame je však možné cez Facebook osloviť aj ľudí, ktorí nie sú vašimi fanúšikmi.
Facebook má na Slovensku stále najväčšiu silu zo všetkých sociálnych sietí a výborné možnosti cielenia. Vo viacerých segmentoch ešte lepšie ako Google Ads, či iné možnosti online reklamy. Prečo to nevyužiť?
Pokojne sa môže stať, že Facebook ukáže váš posledný príspevok len 10% fanúšikov. V tejto fáze nastáva čas podporiť ho platenou reklamou. Ak chcete osloviť nové tváre, je reklama takmer nevyhnutná. Aby nebola drahá, potrebujete mať aj kvalitný obsah. Vieme vám pomôcť aj s ním. Navrhneme a vypracujeme vám ročný plán príspevkov, ktoré budú oslovovať vaše publikum.
Ukážeme vám, ako nájsť ideálny prienik medzi kvalitným obsahom a reklamou
Je pravda, že Facebook je kanál, ktorý potrebuje pre úspech individuálny prístup. Nie je to však extrémne prácne, ani finančne nedosiahnuteľné. Ak si uvedomíte, že Facebook nie je kanál primárne určený na predaj, viete voliť správnu stratégiu.
Pochybujete? Ujasnite si svoj prístup s odborníkmi, zvoľte vhodnú grafiku, obsah a dobre cieľte reklamu. Predtým si zodpovedzte dve otázky.
Má zmysel platiť reklamu bez kvalitného obsahu? (Je to drahé a neefektívne.) Má zmysel mať dobrý obsah bez reklamy? (Tiež je to neefektívne, pretože sa obsah nedostane k cieľovej skupine. Tak načo tvorbe takého obsahu venovať čas?)
Úspech na sociálnych sieťach je len na pohľad veľká veda... Zasvätíme vás do jej pravidiel a uvidíte, že veľká je naozaj len na prvý pohľad.
Reklama na FB je nielen pre e-shopy
Za takmer 20 rokov svojej existencie prešiel Facebook mnohými zmenami a vylepšeniami. Aj v oblasti reklamy. Dnes sa s dobrou reklamou na Facebooku viete účinne zamerať napríklad na zvýšenie návštevnosti na webe, môžete zvýšiť perspektívy predaja, zvýšiť povedomie o značke alebo firme, ale aj zvyšovať lojalitu zákazníkov.
Možno nemáte k FB vzťah, možno naň len nemáte čas. V prípade, že cítite jeho možnosti prínosu a chcete ich využívať, pomôžeme vám vytvoriť reklamný účet od úplného základu, prípadne optimalizovať zabehnutý, od ktorého očakávate lepšie výsledky. Pripravíme spoločne plán, ktorým zasiahnete najviac potenciálnych zákazníkov. Nastavíme Facebook reklamu a zvolíme pre vás najvhodnejšiu formu.
Ešte niečo?