Založenie call centra
Jedným z riešení, ktoré u nás nájdete, je komplexné založenie call centra. Môže ísť o bežné call centrum, komunikačné centrum, prípadne riešenie v podobe efektívnosti recepcie či akéhokoľvek pracoviska, ktoré nutne potrebuje telefonovať.
Nielen pre veľké firmy, ale pre každého, kto má telefón
Založenie call centra nie je len pre veľké firmy a podniky. Naše riešenie je pre každého, kto má telefón a potrebuje zefektívniť svoju prácu. Pre každého, kto sa chce naučiť predávať po telefóne, alebo chce naplno využiť silu efektívnej telefonickej komunikácie.
Komplexnosť našich služieb je zhrnutá v prehľade krokov na založenie call centra krok po kroku.
- Založíme vám na mieru kompletné call centrum od A po Z - vieme, čo to obnáša
- Zabezpečíme a nastavíme technické riešenie a digitálnu ústredňu
- Nastavíme kompletný monitoring aktivity, nahrávanie hovorov a ďalšie potrebné riešenia
- Vašimi zamestnancami môže byť ktokoľvek na svete, môže telefonovať odkiaľkoľvek na svete, stačí mu kvalitné pripojenie na internet
- Vykonáme za vás nábor operátorov, zamestnancov, vedúcich pracovníkov
- Nastavíme call scripty, argumentácie, zaškolíme operátorov
- Spolu budeme vyhodnocovať úspešnosť hovorov vašich operátorov
Ponúkame vám kompletné služby. Teda nielen samotné založenie call centra, ale aj zaškolenie vybraných operátorov, prípravu call skriptov aj vyhodnocovanie úspešnosti hovorov vašich operátorov. Takúto komplexnú službu na Slovensku len tak nenájdete.
Nepodceňujte silu telefonickej komunikácie
Riešenia, ktoré ponúkame, nemusia byť drahé. Pripravíme vám riešenia na mieru, či už pôjde o pasívny telemarketing, alebo aj aktívny telemarketing s úlohou predaja. Efektívne vám nastavíme všetky procesy a monitoring.
Nepodceňujte silu telefonickej komunikácie - je skvelým spôsobom, ako dosiahnuť zaujímavý zisk z predaja.